metalshop   /   RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RECLAMAȚII ȘI RETURURI

După ce primești comanda, ai la dispoziție 14 zile pentru a te decide că dorești să returnezi coletul, indiferent de motiv. Poți să alegi rambursarea banilor sau schimb de produse, iar în funcție de asta selectezi tipul de formular care se potrivește cazului tău. După ce completezi formularul, vei primi pe mail instrucțiunile pentru pașii de urmat, alături de adresa către care să expediezi coletul. Responsabilitatea predării returului către un curier și plata transportului trebuiesc realizate de către tine. În aproximativ 2 săptămâni coletul ajunge la depozitul Metalshop din Cehia, iar colegii noștri confirmă pe mail primirea returului.

Dacă ai primit un produs cu defecte sau care nu corespunde imaginilor de pe site, trebuie să parcurgi pașii de la Reclamație. 

Dacă ai întrebări, ne găsești pe store@metal-shop.ro

RETUR

  • Cum se procesează un retur:
    • Poți decide să returnezi comanda în 14 zile de la primirea ei prin completarea formularului de retur (selectează RETUR).
    • Îți vom transmite instrucțiunile returului pe e-mail.
    • Banii vor fi rambursați în cel mult 14 zile de la recepționarea returului la depozitul nostru din Cehia.
    • Returul dintre România și depozitul Metalshop din Cehia poate dura până la 2 săptămâni.

SCHIMB DE PRODUSE

  • Datorită creșterii solicitărilor de schimb de produse din acest sezon și a faptului că firmele de curierat sunt supraîncărcate și prezintă întârzieri, suntem obligați să suspendăm schimbul de produse pentru o perioadă. Prin urmare, dacă sunteți nemulțumiți de comandă, vă recomandăm să solicitați rambursarea banilor și să creați o nouă comandă, dacă doriți alte produse în schimb. Acest lucru vă va asigura livrarea comenzilor la timp. Veți putea solicita din nou schimbul de produse începând cu 24.12.2020. Formularele pentru schimbul de produse vor putea fi completate până pe 15.01.2021.

RECLAMAȚIE

  • Cum se procesează o reclamație:
    • În primul rând, produsul cu probleme, cât și ambalajul în care acesta a fost livrat nu trebuie aruncate sau trimise înapoi către noi. Pe durata procesului de rezolvare a reclamației ele trebuie să fie păstrate de către tine. Ulterior îți transmitem dacă este nevoie să le returnezi sau nu.
    • Completează formularul de Reclamație (selectează RECLAMAȚIE).
    • În procesul de completare a formularului de reclamație ți se va solicita să atașezi pozele cu produsul care prezintă defecte. Te rugăm să faci cât mai multe poze și să te asiguri că imaginile sunt clare.
    • Solicitarea ta va fi analizată de către Departamentul de Reclamații. În 3 zile lucrătoare vom reveni către tine prin e-mail pentru a discuta despre următorii pași sau pentru a solicita mai multe informații.
    • În 30 zile oferim o soluție reclamației tale: îți vom spune dacă îți vom rambursa banii, trimite un nou produs sau produsul reparat, dacă acest lucru se poate face fără compromiterea calității.

    Citește înainte să procesezi un RETUR sau SCHIMB DE PRODUSE:

    • Produsele nu trebuie să fi fost purtate sau deteriorate.
    • Produsele trebuie să fie atent împachetate, ideal în cutia în care au fost trimise, pentru a evita posibile deteriorări din timpul transportului.
    • În cazul în care returnezi produsele în cutia originală, te rugăm să nu scrii adresa direct pe ea. Îți sugerăm să o împachetezi într-un ambalaj sau să o introduci în altă cutie pentru transport.
    • Metalshop nu acoperă transportul de retur al produselor. Te rugăm să nu returnezi coletul fără să fi plătit transportul, deoarece nu-l vom putea accepta.

    Adresă de livrare:

    • Adresa de livrare îți va fi trimisă pe e-mail după ce completezi formularul online potrivithe.

    Soluționarea online a litigiilor

    • Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe 

    Operator e-shop

      METALSHOP.CZ, s.r.o.

      Bystřice 174
      739 95 Bystřice
      CF: RO39213438
      Czech Republic

      NU EȘTI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDEZI?

      Conctactează-ne pe 

Lasă-ne adresa ta de e-mail, ca să afli primul despre ofertele Metalshop.

Compari.ro - ghid autentic de shopping