metalshop   /   RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RETUR ȘI SCHIMB DE PRODUSE

Datorită creșterii solicitărilor de schimb de produse din acest sezon și a faptului că firmele de curierat sunt supraîncărcate și prezintă întârzieri, suntem obligați să suspendăm schimbul de produse pentru o perioadă. Prin urmare, dacă sunteți nemulțumiți de comandă, vă recomandăm să solicitați rambursarea banilor și să creați o nouă comandă, dacă doriți alte produse în schimb. Acest lucru vă va asigura livrarea comenzilor la timp. Veți putea solicita din nou schimbul de produse începând cu 27.12.2024. Formularele pentru schimbul de produse vor putea fi completate până pe 15.01.2025.

Orice produs poate fi returnat în 14 zile din momentul primirii comenzii pentru rambursarea banilor sau schimb de produse. Adică să completezi formularul de retur sau schimb de produse în 14 zile, iar apoi să îl oferi curierului.

Ca să poți realiza un retur, este necesar să completezi formularul de retur sau cel de schimb de produse în 14 zile de la primirea comenzii. Apoi, este foarte important ca produsele să fi fost doar probate, nu purtate. Nu trebuie să prezinte urme de uzură sau rupturi și trebuie să aibă eticheta originală în starea inițială.

Îți recomandăm să probezi produsele cu grijă, fără să îndepărtezi eticheta. Dacă vei returna produsele fără etichetă, nu le vom putea accepta.

Nu oferim serviciul de ridicare a coletului, iar returul nu este gratuit. După completarea formularului de retur, poți alege să chemi un curier la adresa ta sau să predai personal coletul la orice firmă de curierat dorești. De asemenea, poți opta la serviciile poștale, în funcție de ce ți se potrivește cel mai bine.

Completezi formularul online pentru retur în care menționezi motivul returului și incluzi un IBAN pe care să îți rambursăm suma produselor. După ce completezi formularul de pe site-ul nostru, îl vei primi pe adresa ta de e-mail, alături de adresa din România către care trebuie să trimiți coletul.

Completezi formularul online pentru schimb de produse în care menționezi motivul returului și ce produse ai dori în schimb, incluzând numele produsului de pe site și mărimea dorită. Dacă suma este mai mare, vei putea plăti diferența la curier. Dacă suma este mai mică, îți vom rambursa diferența. De aceea este important să incluzi și un IBAN în formular, printre altele.

După ce completezi formularul de pe site-ul nostru, îl vei primi pe adresa ta de e-mail, alături de adresa din România către care trebuie să trimiți coletul.

Din păcate, noi nu acoperim costul transportului de retur. Clientul este cel care trebuie să îl achite, atunci când realizează un retur.

Dacă returul este trimis către noi fără să se plătească transportul, nu vom putea accepta coletul, iar acesta se va întoarce la expeditor, cu taxele aferente.

Suma transportului de retur depinde în funcție de curierul la care apelezi, greutatea coletului și locul din care expediezi coletul. Însă, din experiența noastră, costul unui retur este în jur de 20-25 lei.

Pe coletul pe care îl returnezi trebuie să apară următoarele informații:

Retur produse comanda nr.: (numărul comenzii tale) / Schimb de produse comanda nr.: (numărul comenzii tale)
Packeta Romania s.r.l.
ID - 97021022
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
România
tel. +44 330 808 2232

Important: Dacă returnați un colet prin Poșta Română, trebuie să alegeți serviciul Prioripost.

Te rugăm să nu trimiți produsele fără să completezi formularul de retur, întrucât nu vom reuși să asociem coletul cu comanda ta, pentru a-ți procesa cererea.

Retururile sunt trimise la un depozit din România, iar acestea sunt preluate mai departe de un alt curier, pentru a fi duse la depozitul Metalshop din Cehia, unde se află sediul nostru. Procesul total durează aproximativ 2 săptămâni. După ce primim retururile, termenul legal de rambursare a banilor este de 14 zile, însă încercăm să realizăm transferul în câteva zile.

Retururile sunt trimise la un depozit din România, iar acestea sunt preluate mai departe de un alt curier, pentru a fi duse la depozitul Metalshop din Cehia, unde se află sediul nostru. Procesul total durează aproximativ 2 săptămâni. După ce primim și verificăm retururile, pregătim un nou colet pe care să îl expediem către adresa oferită de tine. Noul transport este acoperit de către noi.

Dacă nu dorești să aștepți cele 2-3 săptămâni pentru a intra în posesia schimbului, poți plasa o nouă comandă, iar returul tău să fie pentru rambursarea banilor. Te rugăm să iei în calcul că în acest context nu se mai aplică un nou transport de livrare gratuit din partea noastră, decât dacă noua ta comandă este peste limita sumei prin case oferim transportul gratuit.


RECLAMAȚIE

Atunci când ai primit un produs cu probleme sau acesta s-a defectat pe parcursul folosirii sale din cauze care țin de producător, nu de uzură sau utilizare incorectă.

Cumpărătorul este obligat să verifice produsele livrate imediat după primire. Orice defect vizibil sau lipsuri trebuiesc să ne fie raportate cu fotografii demonstrative în termen de 3 zile lucrătoare prin formularul de reclamație sau printr-un mail pe adresa . Noi revenim cât de rapid posibil către tine cu următorii pași. Te rugăm să nu returnezi produsul sau să îl arunci până ce nu îți transmitem noi acest lucru.

Mai poți depune o reclamație în contextul în care produsul s-a defectat în 24 de luni de la primire, din motive care țin de producător, nu din cauza unei uzuri normale sau a unei utilizări incorecte.

Completezi acest formular online de reclamație, în care menționezi problema și incluzi poze doveditoare. După ce primim reclamația ta, o citim cu atenție și te vom contacta pentru mai multe informații sau pentru a-ți transmite următorii pași. Te rugăm să aștepți confirmarea noastră pentru a trimite produsul înapoi. IMPORTANT: te rugăm să păstrezi ambalajul în care produsul a fost transportat, cu tot ce găsești la interior și să faci poze. Trebuie să determinăm dacă produsul a fost deteriorat din cauza transportului.

Uneori oferim o soluție la reclamația ta în câteva zile, iar în alte cazuri trebuie să așteptăm 30 de zile de la primirea produsului la depozitul Metalshop din Cehia: îți vom spune dacă îți vom rambursa banii, trimite un nou produs sau produsul reparat, dacă acest lucru se poate face fără compromiterea calității.

Returul trebuie să conțină o copie a facturii, iar formularul de reclamație trebuie completat online.

În cazul în care articolul a fost livrat într-o cutie originală, aceasta trebuie returnată și ea. Dacă aceste reguli nu sunt respectate, vom rambursa banii după ce deducem pierderile noastre.

  • Daune produse în timpul transportului (compania de transport este răspunzătoare pentru aceste daune);
  • Deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare pe termen lung și uzură naturală;
  • Deteriorări cauzate de utilizarea incorectă sau neobișnuită;
  • Deteriorări cauzate de influențe externe și manipulare necorespunzătoare.

Soluționarea online a litigiilor

  • Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe .

Operator e-shop

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice
Republica Cehă
CF: RO39213438

 

Fii primul care află despre ofertele noastre speciale și noutăți. Obține o reducere de 20 lei la prima achiziție.