metalshop   /   RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RECLAMAȚIE

  • Cum să depui o reclamație:
    • Te rugăm să completezi formularul de reclamație (selectează RECLAMAȚIE).
    • În timpul completării formularului vei fi rugat să atașezi poze cu produsele cu probleme. Nu este necesar să trimiți produsele înapoi ca reclamația să fie înregistrată.
    • Cererea ta va fi revizuită de către Departamentul de Reclamații. Te vom contacta în 3 zile lucrătoare pentru a discuta despre următorii pași. Toate reclamațiile sunt procesate în termen de 30 de zile.

RETUR

  • Cum se procesează un retur:
    • Te poți retrage din contract în 14 zile de la primirea comenzii la adresa ta prin completarea formularului de retur (selectează RETUR).
    • Îți vom transmite instrucțiunile returului pe e-mail.
    • Banii vor fi rambursați în cel mult 14 zile de la recepționarea returului la depozitul nostru din Cehia.
    • În cazul în care plata s-a realizat prin PayPal și ai un cont PayPal Cost Free Returns activat, PayPal îți va rambursa banii pentru costul transportului.

SCHIMB DE PRODUSE

  • Cum se procesează un schimb de produse:
    • Poți returna produsele pentru schimb în 14 zile de la livrarea comenzii prin completarea formularului de schimb de produse (selectează SCHIMB DE PRODUSE).
    • Îți vom trimite instrucțiunile pentru schimbul de produse pe e-mail.
    • Cum intrăm în posesia returului tău, îți vom expedia foarte rapid noul colet. Nu se aplică nicio taxă suplimentară coletului - indiferent de noul preț al pachetului.

Citește înainte să procesezi un RETUR sau SCHIMB DE PRODUSE:

  • Produsele nu trebuie să fi fost purtate sau deteriorate.
  • Produsele trebuie să fie atent împachetate, ideal în cutia în care au fost trimise, pentru a evita posibile deteriorări din timpul transportului.
  • În cazul în care returnezi produsele în cutia originală, te rugăm să nu scrii adresa direct pe ea. Îți sugerăm să o împachetezi într-un ambalaj sau să o introduci în altă cutie pentru transport.
  • Metalshop nu acoperă transportul de retur al produselor. Te rugăm să nu returnezi coletul fără să fi plătit transportul, deoarece nu-l vom putea accepta.

Adresă de livrare:

  • Adresa de livrare îți va fi trimisă pe e-mail după ce completezi formularul online potrivithe.
  • Online Dispute Resolution

    • Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe

    Operator e-shop

    METALSHOP.CZ, s.r.o.

    Bystřice 174
    739 95 Bystřice
    IČO: 28574699
    DIČ: CZ28574699
    Czech Republic

    NU EȘTI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDEZI?

    Conctactează-ne pe

    Lasă-ne adresa ta de e-mail, ca să afli primul despre ofertele Metalshop.