metalshop / RECLAMAȚII ȘI RETURURI
Depunerea unei reclamații
- Dacă dorești să depui o reclamație cu privire la produsele primite, te rugăm să completezi acest formular online aici.
- Așteaptă ca departamentul de relații clienți să revină cu decizia.
- Nu este necesar să ne trimiți imediat înapoi produsele, în unele cazuri sunt suficiente doar fotografiile.
Retururi și schimb de produse
- În cazul în care dorești să returnezi sau să schimbi produsele primite, te rugăm să completezi acest formular online aici.
- Vei primi în scurt timp detalii despre procesul de returnare pe adresa ta de email.
Adresă pentru retur:
Metalshop/Frogman - ID 2649
Str. Borsului, Nr.56,
Oradea, Bihor
Cod postal 410605
Condiții:
- Produsele returnate trebuie să nu fi fost purtate și să nu prezinte urme de utilizare sau să fie deteriorate.
- Pentru a evita posibilele deteriorări în timpul transportului, te rugăm să ambalezi produsele în siguranță, de preferință în cutia originală.
- Nu acceptăm retururile cu opțiunea „plată la livrare”. Acestea vor fi trimise înapoi către tine, alături de costurile aferente.
Rambursări și timp necesar
- Cererea ta va fi tratată în termen de 3 zile lucrătoare sau mai puțin.
- Transportul de retur durează între 2 și 3 săptămâni, deoarece coletul se oprește la o serie de depozite intermediare și pleacă la date prestabilite până ce ajunge la destinația finală, depozitul Metalshop din Cehia.
- Din momentul în care returul a ajuns la depozitul Metalshop, în 1-3 zile se expediază un pachet cu noile produse solicitate sau în maxim 14 zile se rambursează banii în contul IBAN oferit.
Nu ești sigur cum să procedezi?
Scrie-ne pe următoarea adresă de email: store@metalshop.ro
Soluționarea online a litigiilor
Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe store@metal-shop.ro