metalshop   /   RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RECLAMAȚII ȘI RETURURI

Depunerea unei reclamații

  • Dacă dorești să depui o reclamație cu privire la produsele primite, te rugăm să completezi acest formular online aici.
  • Așteaptă ca departamentul de relații clienți să revină cu decizia.
  • Nu este necesar să ne trimiți imediat înapoi produsele, în unele cazuri sunt suficiente doar fotografiile.

Retururi și schimb de produse

  • În cazul în care dorești să returnezi sau să schimbi produsele primite, te rugăm să completezi acest formular online aici.
  • Vei primi în scurt timp detalii despre procesul de returnare pe adresa ta de email.

Adresă pentru retur:

Metalshop/Frogman - ID 2649
Str. Borsului, Nr.56,
Oradea, Bihor
Cod postal 410605

Condiții:

  • Produsele returnate trebuie să nu fi fost purtate și să nu prezinte urme de utilizare sau să fie deteriorate.
  • Pentru a evita posibilele deteriorări în timpul transportului, te rugăm să ambalezi produsele în siguranță, de preferință în cutia originală.
  • Nu acceptăm retururile cu opțiunea „plată la livrare”. Acestea vor fi trimise înapoi către tine, alături de costurile aferente.

Rambursări și timp necesar

  • Cererea ta va fi tratată în termen de 3 zile lucrătoare sau mai puțin.
  • Transportul de retur durează între 2 și 3 săptămâni, deoarece coletul se oprește la o serie de depozite intermediare și pleacă la date prestabilite până ce ajunge la destinația finală, depozitul Metalshop din Cehia.
  • Din momentul în care returul a ajuns la depozitul Metalshop, în 1-3 zile se expediază un pachet cu noile produse solicitate sau în maxim 14 zile se rambursează banii în contul IBAN oferit.

Nu ești sigur cum să procedezi?

Scrie-ne pe următoarea adresă de email: [email protected]

Soluționarea online a litigiilor

Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe [email protected]

Fii primul care află despre ofertele noastre speciale și noutăți. Obține o reducere de 20 lei la prima achiziție.