metalshop   /   Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Costuri de transport și livrare

Cât costă transportul?

Prețul afișat la plasarea comenzii este prețul final, nu adăugăm nicio taxă de TVA sau alte costuri suplimentare. Prețul pentru transport apare înainte de finalizarea comenzii.  Pe magazinul nostru online oferim transport gratuit pentru comenzile de minim 350 lei.

Ce înseamnă mai exact „timpul de expediere”?

Reprezintă timpul necesar pentru procesarea, împachetarea și expedierea unei comenzi. Din cauză că unele produse se află în depozite secundare, timpul de pregătire poate dura până la 3 zile lucrătoare. 

Cât timp durează să îmi fie livrată comanda?

Termenul de livrare se calculeaza de la data predării coletului către firma de transport. Din acel moment, sunt necesare 3-5 zile lucrătoare să primești comanda. Nu suntem responsabili de întârzierile care țin de curieri și firmele de transport. 

Livrați și în alte țări decât Republica Cehă? 

Da! În prezent, puteți comanda produse metal și punk din magazine noastre online. Lista este disponibilă în partea de jos a site-ului.

Produse și valabilitate

Valabilitatea produselor

Deasupra butonului „Adaugă în coș” apare disponibilitatea produselor. 

Dacă mărimea dorită nu este în stoc, apeși pe „Lipsește mărimea ta?” și vei primi automat un email când reapare pe site.

Cum măsori corect mărimea produselor?

Recomandăm să măsori un articol similar din garderoba ta și apoi să compari dimensiunile cu cele din tabelul de la produs (se află la descriere). Majoritatea produselor noastre de pe site au tabel cu mărimi în centimetri. 

Aici poți găsi exemple despre cum și ce măsurăm pentru diferite tipuri de haine.

Încă nu mi-am primit comanda și ar fi trebuit să sosească acum 3 zile. Așa că aș dori să întreb dacă va ajunge și când?

În mod normal, din momentul în care plasezi comanda, sunt necesare între 3 și 7 zile lucrătoare să o primești. Odată ce coletul este expediat, durata transportului intră în responsabilitatea firmei de curierat. În cazul în care apar probleme cu livrarea, te rugăm să contactezi firma de curierat, pentru a clarifica personal orice informație greșită, însă te rugăm să ne scrii și nouă, ca să luăm legătura cu firma de transport.

Este un magazin unde pot vedea produsele în persoană? Unde se află magazinul/depozitul vostru? 

Depozitul principal și magazinul se află în Bystřice în Republica Cehă, iar alte magazine nou deschise se găsesc în Praga pe strada Štěpánská, în Brno pe strada Orlí și în Ostrava pe strada Puchmajerova.

În continuare, am o neclaritate și vreau să adresez o întrebare rapidă. Unde vă pot scrie un mesaj sau suna? 

Dacă ai întrebări despre disponibilitatea unui produs, starea unui anumit colet, ce se întâmplă în magazine etc, îți stăm la dispoziție! Acum putem vorbi online de la 7:00 la 20:00! Pe site, în dreapta, jos, vei găsi chatul live. Intervalul orar de mai sus este valabil și pentru linia noastră telefonică - sună la +420 228 885 60 sau scrie-ne pe [email protected].

Vouchere de reducere

Ai primit un voucher sau un cod și vrei să-l folosești? 

Ai primit un voucher sau un cod și vrei să-l folosești?  Poți aplica reducerea în coșul de cumpărături urmând linkul „Am un voucher de reducere”.

Vocuhere

Probleme cu cumpărăturile

De ce nu pot selecta un tip de plată după ce adaug produse în coșul meu?

Ai o comandă de minim 40 RON? Dacă da și tot nu funcționează plata, este posibil ca browserul tău să nu susțină Javascript. Încearcă alt browser sau alt device. Dacă problema tot persistă, te rugăm să ne transmiți pe mail ce produse dorești și vom plasa noi comanda în locul tău. Vom avea nevoie să știm: numele, telefonul, adresa de livrare, metoda de plată dorită și firma de curierat aleasă.

Cum schimb detaliile de livrare de pe contul meu? 

Este ușor - apeși pe pictograma contului tău, apare un meniu și vă poți edita detaliile în secțiunea „Profilul meu”.

Retururi și Reclamații

Ce se întâmplă dacă comand ceva și articolul nu se potrivește sau pur și simplu nu-mi place?

Garantăm o rambursare sau o înlocuire în termen de 14 zile dacă produsul nu este folosit. 
Mai multe informații despre retururi.

Produsele au ajuns la mine deteriorate. Ce ar trebui să fac acum?

Te rugăm să complezi formularul de reclamație (selectezi Reclamație) cu o descriere detaliată a problemei și să atașezi fotografii. După ce primim reclamația ta, te vom contacta pentru acțiuni suplimentare.

Beneficii pentru clienții înregistrați

Există beneficii pentru clienții înregistrați? 

Desigur! Clienții noștri înregistrați se bucură de câteva beneficii, printre care: ai acces la un sistem de credit prin care salvezi bani la fiecare achiziție, primești constant vești cu noutățile noastre și promoțiile pe care le avem. Poți să urmărești rapid comenzile și să returnezi produse mult mai ușor. 
De asemenea, dacă încarci o poză pe site și este acceptată, primești o reducere de 10 lei. 

Fotografii cu utilizatorii

Unde și cum îmi urc poza? 

Poți să-ți încarci fotografia la această adresă, unde vei găsi și mai multe informații despre regulile pe care trebuie să le îndeplinească fiecare poză. După ce ai trimis fotografia, echipa noastră va evalua calitatea ei și dacă trece procesul de aprobare, vei primi pe e-mail un cod de reducere de 10 RON. 
Reducerea se aplică întregii comenzi, nu fiecărui produs pe care l-ai inclus în coșul de cumpărătur. Poți aplica reducerea oricărei achiziții de peste 100 RON.

De ce nu a fost poza mea aprobată? 

Nu aprobăm fiecare poză. Cea mai bună inspirație sunt pozele deja aprobate. 
Reguli de bază: 

  • produsul trebuie să fie în poză 
  • utilizatorul trebuie să fie în fotografie 
  • fotografia trebuie să fie originală, bine făcută și să exprime ceva

De ce ați aprobat fotografia altcuiva și nu a mea?

Fix de aceea! :) Nu vrem prea multe fotografii identice, ideal ar fi ca fiecare fotografie să fie originală. Motivele pentru acceptarea sau refuzarea sunt trimise întotdeauna într-un e-mail. Dacă ne trimiți un e-mail întrebându-ne de ce nu a fost acceptată o fotografie de-a ta - nu vom putea să-ți răspundem, mai ales că mai mult de o persoană se ocupă de aprobare în același timp.

Cum aplic „reducerea foto”?

Dacă imaginea ta este acceptatăm, vei primi un cod de reducere pe adresa ta de e-mail, care va fi aplicat automat în coșul de cumpărături apăsând clic pe link. Apoi poți aplica reducerea la orice achiziție de peste 100 lei. 

Fii primul care află despre ofertele noastre speciale și noutăți. Obține o reducere de 20 lei la prima achiziție.