Crăciun tradițional

metalshop   /   Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

TRANSPORT

Cât costă transportul?

Prețul la care comanzi produsele este cel final, nu vom mai adăuga nicio taxă ulterior. Taxele de transport sunt integrate în prețul total, afișat întotdeauna înainte de a da comanda. Vezi mai multe detalii legate de transport

Ce înseamnă  „timpul de expediere"?

Acesta este timpul de care avem nevoie pentru a procesa comanda: să o ambalăm și să o trimitem. După aceea depinde de expeditor cât durează până ce va ajunge pachetul.

Trimiteți produse și către alte țări?

metalshop.czmetalshop.skmetalshop.demetal-shop.eumetal-shop.itmetal-shop.humetalmonde.fr,  ;)

Produsele și disponibilitatea

În câte zile îmi va ajunge comanda?

Expedierea coletului din depozitul Metalshop durează de obicei 24 de ore, iar uneori, în cazuri mai rare, poate depăși 48 de ore. Acest lucru se întâmplă când produsele comandate de către un client trebuiesc aduse din alt oraș la depozitul principal. După ce am împachetat comanda, o oferim curierului, care ar trebui să o livreze la adresa oferită din România între 3 și 5 zile lucrătoare. În timpul week-end-ului nu se expediază comenzi.

Prin urmare, o comandă ajunge între 4 și 7 zile lucrătoare, iar în cazuri mai rare poate depăși numărul de zile.

Cum alegi produsele?

Produsele pot fi căutate pe categorii și subcategorii care le sortează în secțiuni detaliate. Poți alege în funcție de grup, stil, brand și cuvinte cheie.

Ce se întâmplă dacă mărimea de care eu am nevoie nu este disponibilă sau a fost vândută?

Toate produsele prezentate pe site se află și în magazinul nostru fizic. Dacă nu ai găsit mărimea ta, urmărește site-ul deoarece schimbăm des stocul. Există, de asemenea, funcția de „Urmărește noutățile” sub descrierea produsului „Aștepți mărimea ta? Te informăm cum apare. Urmărește mărimile care s-au vândut. Trebuie doar să lași adresa ta de mail și mărimea care te interesează, iar noi îți vom trimite o notificare prin e-mail imediat ce apare pe stoc. 

Există  posibilitatea de a urmări noutățile și despre formații? Mi-ar plăcea să aflu când apari lucruri de la trupele mele favorite de rock.

Da, există. Poți primi un e-mail de fiecare dată când apare un produs nou de la formația ta favorită. Există o coloană sub „produse formații”, unde scrie „Aștepți ceva nou? Te informăm cum apare. Urmărește această formație, și tot ce mai trebuie faci este să-ți scrii e-mailul.

Cum aleg mărimea potrivită?

Vezi pe pagina de aici – tabele cu mărimi. 

Încă nu mi-am primit comanda care trebuia să ajungă în 3 zile și mă întreb dacă o să mai vină.

Repetăm că numărul de zile afișat împreună cu produsul este doar timpul de care avem nevoie pentru a procesa comanda (ambala și trimite), iar restul depinde de expeditor. Vei primi un e-mail care te va informa cu privire la expedierea produselor în momentul în care am trimis pachetul.

Pot să văd produsele personal? Unde se află magazinul vostru?

În Bystrice, în Republică Cehă (aici  ai detalii despre cum să ajungi acolo). Mai există 2 magazine tot în Republica Cehă – în Praga și Brno.

Voucher-ul cu reducere 

Ai primit o reducere și dorești să o aplici?

Folosește acst link www.metal-shop.ro/discount/. Aici poți introduce codul de discount care va fi aplicat imediat coșului tău de cumpărături.

PROBLEME CU ACHIZIȚIONAREA

De ce nu pot să aleg metoda de plată după ce am adăugat produse în coș? 

Comanda ta este de minim 10 EURO? Dacă este și tot nu reușești, probabil browser-ul tău de internet nu suportă Javascript. Înceară un browser de pe un calculator diferit. Dacă tot nu funcționează, copiază conținutul coșului tău de cumpărături pe mail și trimite-ne informațiile.

Cum pot să schimb adresa de livrare de pe contul meu? 

Este foarte ușor – loghează-te și apasă pe numele tău de utilizator în dreapta, sus.

GARANȚIE ȘI RETURNARE DE BUNURI

Ce se întâmplă dacă adaug ceva în mărimea nepotrivită sau un produs care nu-mi mai place?

Îți garantăm că banii se vor returna în 14 zile de la primirea pachetului, dacă ne trimiți produsele cât mai rapid. Vezi mai multe despre returnarea produselor aici. 

Cum procedez dacă produsul prezintă defecte? 

Există o garanție de 2 ani, prin urmare, dacă produsul tău este defect din producție, trebuie să-l returnezi cât mai rapid. Pentru mai multe detalii vezi procedura noastră de returnare.

PROFILUL UTILIZATORILOR

Merită să-mi creez un profil?

Desigur! Utilizatorii activi cu cele mai bune profile primesc bonusuri, reduceri și premii. Mai mult, poți să revezi poze cu produsele pe care le-ai cumpărat, poți comenta la profilele altora sau să-ți folosești profilul ca pe o pagină personală de web.

 POZELE DE UTILIZATORI

De ce nu pot încărca poza unui produs? 

Te rugăm să verifici dacă este posibili să încarci poza pentru produsul ales sau dacă mai există produsul pe stoc. Poza trebuie să aibă formatul 4:3 sau 3:4, astfel încât să fie dispusă întotdeauna în același fel. Pozele trebuie să fie în acei multipli, spre exemplu lungimea 400 px, lățimea 300 px sau 800px și 600px etc.

De ce nu a fost aprobată imaginea mea?

Nu aprobăm fiecare imagine – imaginează-ți cum ar arăta atunci site-ul… Pozele care sunt deja aprobate sunt cele mai inspiraționale. Regulile de bază sunt:
  • Produsul trebuie să fie în poză
  • Utilizatorul trebuie să apară în poză
  • Poza ar trebui să fie originală, bine realizată și să exprime un anumit sentiment

De ce ați aprobat poza altcuiva care este similară cu a mea, dar a mea nu?

Ți-ai oferit singur răspunsul la întrebare . Nu dorim prea multe poze similare, ci un set cu imagini originale. Vei primi întotdeauna motivele de aprobare sau respingere pe e-mail. Nu vom putea să-ți răspundem dacă ne vei întreba de ce nu ți-a fost aprobată poza, deoarece nu vom mai avea imaginea, iar decizia este luată de către un grup mai mare de oameni.

Cum folosesc reducerea pe care am primit-o de pe urma fotografiilor?

Foarte simplu: după ce adaugi produsele în coșul tău, alegi numărul de reduceri care vrei să fie aplicat (poți aplica doar 2 reduceri pe o comandă, iar acestea nu au voie să depășească 30%), apoi continui cu plata, iar prețul va fi deja scăzut.

FESTIVAL CU METALSHOP 

Ai cumpărat deja ceva în magazinul nostru?

Da? Atunci ai parte de o reducere mare la toate festivalurile partenere!
Nu? Atunci este cazul să comanzi ceva. :)

Cum cer discountul?

Trebuie doar să te înregistrezi ca un client de-al nostru pe profilul festivalului care te interesează

Cum îmi dau seama că sunt înregistrat?

Vei primi un e-mail după ce te-ai înregistrat cu success. 

Cum intru în posesia biletului cu reducere?

Cumperi tichetul direct de la festival. Va fi rezervat cu reducere pe numele tău. 

Crăciun tradițional

Crăciun tradițional