metalshop / Întrebări frecvente
Reprezintă timpul necesar pentru procesarea, împachetarea și expedierea unei comenzi. Din cauză că unele produse se află în depozite secundare, timpul de pregătire poate dura până la 3 zile lucrătoare.
Termenul de livrare se calculeaza de la data predării coletului către firma de transport. Din acel moment, sunt necesare 3-5 zile lucrătoare să primești comanda. Nu suntem responsabili de întârzierile care țin de curieri și firmele de transport.
Da! În prezent, puteți comanda produse metal și punk din magazine noastre online. Lista este disponibilă în partea de jos a site-ului.
Deasupra butonului „Adaugă în coș” apare disponibilitatea produselor.
Dacă mărimea dorită nu este în stoc, apeși pe „Lipsește mărimea ta?” și vei primi automat un email când reapare pe site.
Recomandăm să măsori un articol similar din garderoba ta și apoi să compari dimensiunile cu cele din tabelul de la produs (se află la descriere). Majoritatea produselor noastre de pe site au tabel cu mărimi în centimetri.
Aici poți găsi exemple despre cum și ce măsurăm pentru diferite tipuri de haine.
În mod normal, din momentul în care plasezi comanda, sunt necesare între 3 și 7 zile lucrătoare să o primești. Odată ce coletul este expediat, durata transportului intră în responsabilitatea firmei de curierat. În cazul în care apar probleme cu livrarea, te rugăm să contactezi firma de curierat, pentru a clarifica personal orice informație greșită, însă te rugăm să ne scrii și nouă, ca să luăm legătura cu firma de transport.
Depozitul principal și magazinul se află în Bystřice în Republica Cehă, iar alte magazine nou deschise se găsesc în Praga pe strada Štěpánská, în Brno pe strada Orlí și în Ostrava pe strada Puchmajerova.
Dacă ai întrebări despre disponibilitatea unui produs, starea unui anumit colet, ce se întâmplă în magazine etc, îți stăm la dispoziție! Acum putem vorbi online de la 7:00 la 20:00! Pe site, în dreapta, jos, vei găsi chatul live. Intervalul orar de mai sus este valabil și pentru linia noastră telefonică - sună la +420 228 885 60 sau scrie-ne pe [email protected].
Ai primit un voucher sau un cod și vrei să-l folosești? Poți aplica reducerea în coșul de cumpărături urmând linkul „Am un voucher de reducere”.
Ai o comandă de minim 40 RON? Dacă da și tot nu funcționează plata, este posibil ca browserul tău să nu susțină Javascript. Încearcă alt browser sau alt device. Dacă problema tot persistă, te rugăm să ne transmiți pe mail ce produse dorești și vom plasa noi comanda în locul tău. Vom avea nevoie să știm: numele, telefonul, adresa de livrare, metoda de plată dorită și firma de curierat aleasă.
Este ușor - apeși pe pictograma contului tău, apare un meniu și vă poți edita detaliile în secțiunea „Profilul meu”.
Garantăm o rambursare sau o înlocuire în termen de 14 zile dacă produsul nu este folosit.
Mai multe informații despre retururi.
Desigur! Clienții noștri înregistrați se bucură de câteva beneficii, printre care: ai acces la un sistem de credit prin care salvezi bani la fiecare achiziție, primești constant vești cu noutățile noastre și promoțiile pe care le avem. Poți să urmărești rapid comenzile și să returnezi produse mult mai ușor.
De asemenea, dacă încarci o poză pe site și este acceptată, primești o reducere de 10 lei.
Poți să-ți încarci fotografia la această adresă, unde vei găsi și mai multe informații despre regulile pe care trebuie să le îndeplinească fiecare poză. După ce ai trimis fotografia, echipa noastră va evalua calitatea ei și dacă trece procesul de aprobare, vei primi pe e-mail un cod de reducere de 10 RON.
Reducerea se aplică întregii comenzi, nu fiecărui produs pe care l-ai inclus în coșul de cumpărătur. Poți aplica reducerea oricărei achiziții de peste 100 RON.
Nu aprobăm fiecare poză. Cea mai bună inspirație sunt pozele deja aprobate.
Reguli de bază:
Fix de aceea! :) Nu vrem prea multe fotografii identice, ideal ar fi ca fiecare fotografie să fie originală. Motivele pentru acceptarea sau refuzarea sunt trimise întotdeauna într-un e-mail. Dacă ne trimiți un e-mail întrebându-ne de ce nu a fost acceptată o fotografie de-a ta - nu vom putea să-ți răspundem, mai ales că mai mult de o persoană se ocupă de aprobare în același timp.
Dacă imaginea ta este acceptatăm, vei primi un cod de reducere pe adresa ta de e-mail, care va fi aplicat automat în coșul de cumpărături apăsând clic pe link. Apoi poți aplica reducerea la orice achiziție de peste 100 lei.